Digitalisering av takföretagen
Takbranschens digitala projektverktyg Entrea är nu bättre än någonsin
En ny modul för att följa upp och rapportera kring projekt. En ny modul för dynamiska checklistor. Det är bara några exempel på att det digitala projektverktyget Entrea är i ständig utveckling. - Vi har även förenklat och lagt till ny funktionalitet i den uppskattade CAD-modulen, berättar Fredrik Rundgren, VD på CFT Systems.
Det unika med Entrea är att systemet är utvecklat av takbranschen för takbranschen, i syfte att specifikt möta takföretagens samtliga behov av att sköta sin dokumentation digitalt och därmed få bättre kontroll på alla delar av varje projekt.
Idag är Entrea i grunden ett helt färdigt verktyg som är etablerat på marknaden. Samtidigt genomförs ständigt förändringar och förbättringar av dess funktionalitet och prestanda, precis som i alla digitala system och programvaror.
- Jag skulle uppskatta att under de sex år sedan Entrea lanserades har upp till åttio procent av den fortsatta utvecklingen skett med hjälp av feedback och önskemål från våra användare, säger Fredrik Rundgren. Det har alltid varit vårt signum att lyssna på användarna för att på så vis förse Entrea med så smarta och användarvänliga funktioner som möjligt. Funktioner som bidrar till att takföretagen kan driva sina projekt mer effektivt och med högre lönsamhet.